eKMAIR

Як завоювати електорат: досвід мовленнєвого дослідження (на матеріалі мовленнєвих маніпулятивних стратегій української політичної телевізійної реклами)

Show simple item record

dc.contributor.author Жукова, Юлія
dc.date.accessioned 2014-06-17T07:35:52Z
dc.date.available 2014-06-17T07:35:52Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Жукова Ю. О. Як завоювати електорат: досвід мовленнєвого дослідження (на матеріалі мовленнєвих маніпулятивних стратегій української політичної телевізійної реклами) / Жукова Ю. О. // Магістеріум. - 2014. - Вип.57 : Мовознавчі студії. - С. 29-33. uk
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/3065
dc.description.abstract The article deals with various types of speech manipulative strategies, according to the classification of T. van Deik. Modern Ukrainian political television advertising is the article’s research object. It is concluded that television advertising texts are full of speech manipulative strategies used in conjunction with one another because of its structural and functional peculiarities. en
dc.description.abstract У статті розглянуто різні типи мовленнєвих маніпулятивних стратегій, згідно з класифікацією Т. ван Дейка. У якості об’єкта дослідження постає сучасна українська політична телевізійна реклама, що рясніє різними типами стратегій. Проводячи дослідження, доходимо висновку, що в телевізійному рекламному тексті з причини його структурних і функціональних особливостей мовленнєві маніпулятивні стратегії вживаються у сполученні одна з одною або одна зі стратегій реалізовується шляхом поєднання кількох інших. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject мовленнєві маніпулятивні стратегії uk
dc.subject семантичний макрохід uk
dc.subject мікрохід uk
dc.subject рекламний текст uk
dc.subject політична реклама uk
dc.subject реципієнт uk
dc.subject комунікатема uk
dc.subject синкретичний зв’язок uk
dc.subject політичний імідж uk
dc.subject політична партія uk
dc.title Як завоювати електорат: досвід мовленнєвого дослідження (на матеріалі мовленнєвих маніпулятивних стратегій української політичної телевізійної реклами) uk
dc.type Article uk
dc.status published earlier uk
dc.relation.source Магістеріум. - 2014. - Вип.57 : Мовознавчі студії. - С. 29-33. uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics