eKMAIR

Історико-педагогічний аналіз реформування бібліотечної освіти у США

Show simple item record

dc.contributor.author Чуканова, Світлана uk
dc.date.accessioned 2014-05-26T08:38:31Z
dc.date.available 2014-05-26T08:38:31Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Чуканова С. О. Історико-педагогічний аналіз реформування бібліотечної освіти у США / С. О. Чуканова. // Проблеми емпіричних досліджень у психології / [відп. ред. І. П. Маноха ; Переяслав-Хмельницький державний університет ім. Г. Сковороди. - К. : Гнозис, 2014]. - Вип. 8. - С. 506-511. uk
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/3014
dc.description.abstract У статті здійснено історико-педагогічний аналіз процесу становлення та реформування вищої бібліотечної освіти у Сполучених Штатах Америки. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject вища бібліотечна освіта uk
dc.subject Американська бібліотечна асоціація uk
dc.subject інформологія uk
dc.subject бібліотекознавство uk
dc.title Історико-педагогічний аналіз реформування бібліотечної освіти у США uk
dc.type Article uk
dc.status published earlier uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics