Історико-педагогічний аналіз реформування бібліотечної освіти у США

Loading...
Thumbnail Image
Date
2014
Authors
Чуканова, Світлана
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
У статті здійснено історико-педагогічний аналіз процесу становлення та реформування вищої бібліотечної освіти у Сполучених Штатах Америки.
Description
Keywords
вища бібліотечна освіта, Американська бібліотечна асоціація, інформологія, бібліотекознавство
Citation
Чуканова С. О. Історико-педагогічний аналіз реформування бібліотечної освіти у США / С. О. Чуканова. // Проблеми емпіричних досліджень у психології / [відп. ред. І. П. Маноха ; Переяслав-Хмельницький державний університет ім. Г. Сковороди. - К. : Гнозис, 2014]. - Вип. 8. - С. 506-511.