eKMAIR

Психолого-педагогічний аналіз проблеми суб’єкта та суб’єктності в процесі становлення професійної суб’єктності майбутнього вчителя

Show simple item record

dc.contributor.author Боднар, Алла
dc.contributor.author Журат, Юлія
dc.date.accessioned 2014-02-04T14:51:13Z
dc.date.available 2014-02-04T14:51:13Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Боднар А. Я. Психолого-педагогічний аналіз проблеми суб’єкта та суб’єктності в процесі становлення професійної суб’єктності майбутнього вчителя/ Боднар А. Я., Журат Ю. В. // Наукові записки НаУКМА. - 2013. - Т. 149 : Педагогічні, психологічні науки та соціальна робота. - С. 37-43. uk
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/2811
dc.description.abstract У статті розглянуто основні етапи дослідження проблеми суб’єкта і суб’єктності в психолого-педагогічній літературі. Аналізуються проблеми формування поняття «професійна суб’єктність вчителя» в контексті парадигми «суб’єкт-суб’єктність». uk
dc.description.abstract The paper considers the main stages of research on the subject and subjectivity in psychological and pedagogical literature. The problems of the formation of “professional teacher subjectivity” in the context of the paradigm of “subject-subjectivity”. en
dc.language.iso uk uk
dc.subject суб’єкт uk
dc.subject суб’єктність uk
dc.subject основні етапи дослідження проблеми суб’єкта та суб’єктності uk
dc.subject психологія суб’єкта uk
dc.subject суб’єктно-діяльнісний підхід uk
dc.subject суб’єкт психічної активності uk
dc.subject суб’єктність учня (студента, слухача) uk
dc.subject характеристики професійної суб’єктності вчителя uk
dc.subject subject uk
dc.subject subjectivity uk
dc.subject milestones uk
dc.subject research on the subject and subjectivity uk
dc.subject the psychology of the subject uk
dc.subject the subject-approach uk
dc.subject the subject of mental activity uk
dc.subject subjectivity student (student audience) uk
dc.subject the characteristics of professional subjectivity teacher uk
dc.title Психолого-педагогічний аналіз проблеми суб’єкта та суб’єктності в процесі становлення професійної суб’єктності майбутнього вчителя uk
dc.title.alternative Psychological and pedagogical analysis of the problem of subject and subjectivity in the making of subjectivity professional future teacher uk
dc.type Article uk
dc.status published earlier uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics