Сучасна сім'я в епоху "нового відчуження"

Loading...
Thumbnail Image
Date
2022
Authors
Швець, Юлій
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Географічні координати Угорського театру в Береговому (8 км до державного кордону з Угорщиною) дзеркально відтворюються у його репертуарній афіші, насиченій маловідомими широкому загалу авторами і назвами. Водночас цю ексклюзивну афішу, як і значну кількість вистав театру, який більшу частину часу подорожує за межами країни, можна назвати "форпостом європеїзації" українського театру. Цикл історій (п’єса складається з десяти новел) починається з появи вагітної жінки й закінчується народженням дитини у фіналі. Коріння ж "сюжету" – в європейській цивілізації епохи "нового відчуження" з її культом байдужості, у тому числі між батьками та дітьми. Останніх певний час виховують в силу реалізації закладених природою інстинктів, а потім залишають, пропонуючи "самовиховання". Діти дорослішають, народжують своїх дітей, і знову повторюють деструктивну модель поведінки своїх батьків.
Description
Keywords
вистава "Це дитя", француз Жоель Помра, режисер Олег Мельничук, культ байдужості, стаття
Citation
Швець Ю. Ю. Сучасна сім'я в епоху "нового відчуження" / Юлій Швець // Кіно-Театр. - 2022. - № 1. - С. 3.