eKMAIR

Рекламні ролики українського телебачення 1990-х—2010-х рр. як історичне джерело

Show simple item record

dc.contributor.advisor Диса, Катерина
dc.contributor.author Фітак, Анна
dc.date.accessioned 2022-08-10T14:28:13Z
dc.date.available 2022-08-10T14:28:13Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/23688
dc.description.abstract Ця бакалаврська робота присвячена темі реклами та рекламних меседжів на просторі українського телебачення в період 1992-2005 рр. Джерельною базою для дослідження стали телевізійні ролики. Перший розділ роботи розповідає про розвиток українського бізнесу та рекламного виробництва. Другий та третій розділ — це аналіз роликів за періоди 1992-2000рр., та 2000-2005 рр., відповідно. Дослідження допомагає зрозуміти соціальні настрої того часу, неофіційну частину життя, яка транслюється через рекламні меседжі. Описує різний рівень підходів до креативної реклами у вітчизняних та зарубіжних компаній, потреби та невимогливість української аудиторію, порівняно з іншими. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject реклама uk_UA
dc.subject українське телебачення 1992-2005 рр. uk_UA
dc.subject телевізійні ролики uk_UA
dc.subject рекламне виробництво uk_UA
dc.subject рекламні меседжі uk_UA
dc.subject бакалаврська робота uk_UA
dc.title Рекламні ролики українського телебачення 1990-х—2010-х рр. як історичне джерело uk_UA
dc.type Other uk_UA
dc.status first published uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics