Роль та основні напрямки розвитку цифрового маркетингу

Loading...
Thumbnail Image
Date
2021
Authors
Романченко, Наталія
Школьна, Маргарита
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
У статті було розглянуто роль та основні напрямки розвитку цифрового маркетингу для українського ринку, що зумовлені світовими тенденціями. Для цього був використаний метод порівняльного аналізу напрямків цифрового маркетингу, а також аналіз статистичних даних, що дозволило робити прогнози актуальних каналів комунікації та споживчої поведінки в Інтернеті. Основною проблемою українських компаній під час просування продуктів є невідповідність каналів комунікації потребам цільової аудиторії та нерозуміння споживчої поведінки. Було з’ясовано, що споживачі перенаситились агресивним маркетингом та реагують встановленням додатків для блокування реклами, тому є необхідність використання нативної реклами, маркетингу у соціальних мережах, створення сайту компанії з корисним контентом. Звернення до споживача мають бути персоналізованими, оскільки кількість цільових дій саме від індивідуального звернення збільшується. Рекламні прояви повинні бути пристосовані до мобільної версії, оскільки на сьогоднішній день споживач найбільше використовує мобільний телефон для цільових дій (перегляд соціальних мереж, покупка товарів, перегляд відео, подкастів). Компанії мають вибудувати довгострокові відносини з споживачем у цифровому просторі. Для цього потрібно усвідомлювати, де і як спілкується цільова аудиторія.
В статье были рассмотрены роль и основные направления развития цифрового маркетинга для украинского рынка, обусловленные мировыми тенденциями. Для этого был использован метод сравнительного анализа направлений цифрового маркетинга, а также анализ статистических данных, что позволило делать прогнозы актуальных каналов коммуникации и потребительского поведения в Интернете. Основной проблемой украинских компаний при продвижении продуктов является несоответствие каналов коммуникации потребностям целевой аудитории и непонимание потребительского поведения. Было выяснено, что потребители перенасытились агрессивным маркетингом и реагируют установлением приложений для блокировки рекламы, поэтому есть необходимость использования нативной рекламы, маркетинга в социальных сетях, создание сайта компании с полезным контентом. Обращение к потребителю должны быть персонализированными, так как количество целевых действий именно от индивидуального обращения увеличивается. Рекламные проявления должны быть приспособлены к мобильной версии, поскольку на сегодняшний день потребитель больше использует мобильный телефон для целевых действий (просмотр социальных сетей, покупка товаров, просмотр видео, подкастов). Компании должны выстроить долгосрочные отношения с потребителем в цифровом пространстве. Для этого нужно осознавать, где и как обща- ется целевая аудитория.
This article considers the role and main directions of digital marketing development for the Ukrainian market, which are due to global trends. For this purpose, the method of comparative analysis of digital marketing areas was used, as well as the analysis of statistical data, which allowed to make forecasts of current channels of communication and consumer behavior on the Internet. The main problem of Ukrainian companies when promoting products is the inconsistency of communication channels with the needs of the target audience and misunderstanding of consumer behavior. It was found that consumers are oversaturated with aggressive marketing and react by installing applications to block advertising, so there is a need to use native advertising, social media marketing, creating a company website with useful content. Appeals to the consumer should be personalized, because the number of targeted actions from the individual appeal increases. Advertising must be adapted to the mobile version, because today the consumer mostly uses a mobile phone for targeted actions (browsing social networks, buying goods, watching videos, podcasts). Companies need to build long-term relationships with consumers in the digital space. To do this, companies need to be aware of where and how the target audience communicates.
Description
Keywords
digital маркетинг, маркетингові комунікації, поведінка споживача, стаття, digital маркетинг, маркетинговые коммуникации, поведение потребителя, digital marketing, marketing communications, consumer behavior
Citation
Романченко Н. В. Роль та основні напрямки розвитку цифрового маркетингу / Романченко Н. В., Школьна М. Т. // Економічні студії. - 2021. - № 2 (32). - С. 64-69.