Стратегія діджитал-комунікацій підприємства

Loading...
Thumbnail Image
Date
2021
Authors
Романченко, Наталія
Ніколенко, Анна
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
У статті розглянуто необхідність створення такого документу, як стратегія діджитал-комунікацій, основні його складові (цілі, цільова аудиторія, тактики та інструменти, показники ефективності), діджитал-інструменти та рекомендації щодо покращення таких комунікацій. У процесі написання був використаний аналіз статистичних даних для підтвердження актуальності даної стратегії та використання певних діджитал-інструментів. Оскільки діджитал-комунікація відрізняється на B2C та B2B ринках, тому окремо було досліджено цю тему для B2B ринка. Як рекомендації було виді- лено створення індивідуальності бренду, орієнтація на конкретну цільову групу та впровадження в маркетингову діяльність креативних рішень.
В статье рассмотрена необходимость создания такого документа, как стратегия диджитал-коммуникаций, основные его составляющие (цели, целевая аудитория, тактики и инструменты, показатели эффективности), диджитал-инструменты и рекомендации по улучшению таких коммуникаций. В процессе написания был использован анализ статистических данных для подтверждения актуальности данной стратегии и использования определенных диджитал-инструментов. Поскольку диджитал-коммуникация отличается на B2C и B2B рынках, поэтому отдельно было исследовано эту тему для B2B рынка. В качестве рекомендаций было выделено создания индивидуальности бренда, ориентация на конкретную целевую группу и внедрение в маркетинговую деятельность креативных решений.
The article considers the necessity of creating such a document as a digital communications strategy, its main components (goals, target audience, tactics and tools, performance indicators), digital tools and recommendations for improving such communications. In the process of writing, the analysis of statistical data was used to confirm the relevance of this strategy and the use of certain digital tools. Since digital communication differs in the B2C and B2B markets, therefore the topic was researched separately for the B2B market. As a recommendation, proposed creating an individual brand, focus on a specific target group, and implement creative solutions in marketing activities.
Description
Keywords
діджитал-комунікації, стратегія діджитал-комунікацій, комунікаційна стратегія, діджитал-інструменти, стаття, диджитал-коммуникации, стратегия диджитал-коммуникаций, коммуникационная стратегия, диджитал-инструменты, digital communications, digital communications strategy, communication strategy, digital tools
Citation
Романченко Н. В. Стратегія діджитал-комунікацій підприємства / Романченко Н. В., Ніколенко А. О. // Економічні студії. - 2021. - № 2 (32). - С. 44-49.