Стратегічні напрями розвитку інноваційного маркетингу на ринку високих технологій

Loading...
Thumbnail Image
Date
2021
Authors
Ковшова, Ірина
Бабич, Юлія
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Метою статті є визначення стратегічних напрямів розвитку інноваційного маркетингу на ринку високих технологій задля збільшення обсягів продажів товарів чи послуг, підвищення ефективності діяльності підприємств та аналізу потенційних ринків збуту. Виходячи з мети дослідження, поставлено та вирішено такі завдання: поглиблено сутність характеристики інноваційного маркетингу і високих технологій та визначено найефективніші стратегії сьогодення.
Description
Keywords
інноваційний маркетинг, стратегічні напрями розвитку, ринок високих технологій, продаж товарів, штучний інтелект, програмне просування, розмовний маркетинг, персоналізація, відеомаркетинг, стаття
Citation
Ковшова І. О. Стратегічні напрями розвитку інноваційного маркетингу на ринку високих технологій / Ковшова І. О., Бабич Ю. В. // Інноваційна економіка. - 2021. - № 1-2 (86). - С. 120-125.