eKMAIR

Промисловий і споживчий маркетинг: особливості та інструменти

Show simple item record

dc.contributor.author Россоха, Володимир
dc.date.accessioned 2013-04-11T13:52:11Z
dc.date.available 2013-04-11T13:52:11Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Россоха В. В. Промисловий і споживчий маркетинг: особливості та інструменти / В. В. Россоха // АгроІнКом: аграр. інформ. наук.-вироб. журн.: наук.-практ. вид. / гол. ред. і вид. Лобас М. Г. - Чабани, 2012. - № 7-9. - С. 85-89. uk_UA
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/2289
dc.description.abstract Висвітлено сутність споживчого і промислового маркетингу. За порівняльними ознаками виявлено їхні відмінності. Визначено інструменти і технології проведення маркетингової політики. Запропоновано шляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності в сучасних умовах функціонування ринку. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject промисловий маркетинг uk_UA
dc.subject споживчий маркетинг uk_UA
dc.title Промисловий і споживчий маркетинг: особливості та інструменти uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.relation.source АгроІнКом: аграр. інформ. наук.-вироб. журн.: наук.-практ. вид. / гол. ред. і вид. Лобас М. Г. - Чабани, 2012. - № 7-9. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics