eKMAIR

Інформаційне забезпечення маркетингового управління

Show simple item record

dc.contributor.author Россоха, Володимир
dc.date.accessioned 2013-04-11T13:41:16Z
dc.date.available 2013-04-11T13:41:16Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Россоха В. В. Інформаційне забезпечення маркетингового управління / В. В. Россоха // АгроІнКом: аграр. інформ. наук.-вироб. журн.: наук.-практ. вид. / гол. ред. і вид. Лобас М. Г. - Чабани, 2012. - № 4-6. - С. 53-56. uk_UA
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/2287
dc.description.abstract Висвітлено сутність, роль і значення інформації для прийняття оперативних, тактичних і стратегічних управлінських рішень. Розглянуто основні компоненти системи ринкової інформації й напрями проведення маркетингових досліджень. Обґрунтовано необхідність застосування інформаційних систем і технологій в практичній діяльності. Виявлено перешкоди на шляху інформаційного забезпечення маркетингового управління. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject інформаційне забезпечення uk_UA
dc.subject маркетингове управління uk_UA
dc.title Інформаційне забезпечення маркетингового управління uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.relation.source АгроІнКом : аграр. інформ. наук.-вироб. журн. : наук.-практ. вид. / гол. ред. і вид. Лобас М. Г. - Чабани, 2012. - № 4-6. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics