dc.contributor.author |
Заїкіна, Людмила
|
|
dc.date.accessioned |
2022-03-27T12:05:34Z |
|
dc.date.available |
2022-03-27T12:05:34Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Заїкіна Л. В. Тексти засобів масової комунікації як комплекси ідеологем / Заїкіна Людмила Вікторівна // Theory and practice of modern science : I international scientific and theoretical conference, 23 April, 2021, Kraków / European Scientific Platform. - Dallas : Primedia E-launch, 2021. - Vol. 2. – P. 35–36. – (Scientia : збірник наукових праць). |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/22846 |
|
dc.description.abstract |
Боротьба за геополітичне домінування в світі все більше переміщується в площину інформаційного протиборства. Це означає, що переможцем стає та політична сила, якій вдалося завоювати найбільшу кількість прихильників, нав'язавши їм свою картину світу, свою ідеологію як "сукупність політичних переконань і установок". Інформаційне протиборство традиційно ведеться через засоби масової інформації, які стають платформою для створення і трансляції ідеологем. В результаті тексти ЗМІ перетворюються в комплекси ідеологем, впливають на масову свідомість і створюють певне ідеологічно "правильне" уявлення дійсності. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.subject |
засоби масової інформації |
uk_UA |
dc.subject |
ідеологічний вплив |
uk_UA |
dc.subject |
тексти ЗМІ |
uk_UA |
dc.subject |
ідеологеми |
uk_UA |
dc.subject |
функція впливу |
uk_UA |
dc.subject |
комунікативний акт |
uk_UA |
dc.subject |
матеріали конференції |
uk_UA |
dc.title |
Тексти засобів масової комунікації як комплекси ідеологем |
uk_UA |
dc.type |
Conference materials |
uk_UA |
dc.status |
first published |
uk_UA |
dc.relation.source |
Theory and practice of modern science : I international scientific and theoretical conference, 23 April, 2021, Kraków / European Scientific Platform |
en_US |