Abstract:
Згідно з вимогами Болонського процесу система вищої професійної освіти знаходиться на етапі реформування, яке здійснюється за державними стандартами вищої освіти, в яких закріплюються вимоги соціального замовлення до забезпечення якості вищої освіти, професійної підготовки фахівців для всіх сфер народного господарства, науки та культури. Значну роль у вирішенні цього завдання відіграє навчальна діяльність, якій у вищих навчальних закладах відводиться головне місце та яка впливає на формування повноцінного фахівця. Найбільш гострим у цій предметній галузі є питання про управління навчальною діяльністю, зокрема управління навчальною діяльністю студентів природничих спеціальностей з урахуванням їх психологічних особливостей. На сьогоднішній день в Україні виникла ситуація, яка пов'язана з дефіцитом кадрів природничих спеціальностей. Це зумовило збільшення обсягу державного замовлення у 2012 poui на згадані напрямки. Подальше збільшення держзамовлення на природничі спеціальності підтвердив прем'єр-міністр України Микола Азаров під час засідання уряду 22.98.2012: "Держзамовлення буде збільшуватися на спеціалістів інженерних, природничих і технічних професій. Без фахівців із технічних, фізико-математичних спеціальностей українська економіка незабаром буде неспроможна витягувати будь-які високотехнологічні галузі виробництва, і країна дедалі більше перетворюватиметься на постачальника сировини".