eKMAIR

Генріх фон Клейст і кінець німецького романтичного авангарду

Show simple item record

dc.contributor.author Шалагінов, Борис
dc.date.accessioned 2013-03-22T09:49:26Z
dc.date.available 2013-03-22T09:49:26Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Шалагінов Б. Б. Генріх фон Клейст і кінець німецького романтичного авангарду / Борис Шалагінов // Біблія і культура: наук.-теорет. журн. / Мін-во освіти і науки, молоді та спорту України, Чернів. нац. ун-т ім. Юрія Федьковича, Ін-т л-ри ім. Т. Г. Шевченка НАН України, Наук.-дослід. центр "Біблія і культура" ; [голов. ред. Нямцу Анатолій]. - Чернівці : Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2012. - Вип. 16. - С. 80-91. uk_UA
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/2261
dc.description The article presents the analysis of several dramas: "Prinz Friedrich von Homburg", "Katchen von Heilbronn", "Der zerbrochne Krug", "Penlhesilea", "Amphitryon", etc. Тrуіng to compose аn integral character, bеіng іn contrast with the smallness of modern individual, Кleist deeply penetrates іntо human essence and excavates the aberrational depths of human sоul. The author соnnесts the very essence of myth, the historical narration or fairy tale with the irrational аnd thus he precedes the aspirations of R. Wagner and F. Nietzsche. en_US
dc.description.abstract Розглядаються драми письменника: "Принц Фрідріх фон Гомбург", "Кетхен з Гейльбронна", "Розбитий дзбан", "Пентесілея", "Амфітріон" та ін. Прагнучи відтворити цільний характер, щоб протиставити його дріб'язковості сучасної людини Клейст заглиблюється в людську природу і відкриває ірраціональні глибини душі. Він пов'язує суть міфу, історичного переказу, казки з несвідомим і в цьому відношенні угадує наперед устремління Р. Вагнера і Ф. Ніцше. uk_UA
dc.description.abstract Рассматриваются драмы писателя: "Принц Фридрих фон Гомбург", "Кэтхен из Гейльбронна", "Разбитый кувшин", "Пентесилея", "Амфитрион" и др. Стремясь воссоздать цельный характер, чтобы противопоставить его измельчённости современного человека, Клейст углубляется в человеческую природу u открывает иррациональные глубины души. Он связывает суть мифа, исторического предания, сказки с бессознательным и в этом отношении предвосхищает устремления Р. Вагнера и Ф. Ницше. ru_RU
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject романтизм uk_UA
dc.subject авангард uk_UA
dc.subject драма uk_UA
dc.subject міф uk_UA
dc.subject несвідоме uk_UA
dc.subject стаття uk_UA
dc.subject romanticism en_US
dc.subject avant-garde en_US
dc.subject drama en_US
dc.subject myth en_US
dc.subject the unconscious en_US
dc.subject article en_US
dc.subject романтизм ru_RU
dc.subject драма ru_RU
dc.subject миф ru_Ru
dc.subject бессознательное ru_RU
dc.subject статья ru_RU
dc.title Генріх фон Клейст і кінець німецького романтичного авангарду uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.relation.source Біблія і культура: наук.-теорет. журн. - Чернівці: Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2012. - Вип. 16. - С. 80-91. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics