113 Прикладна математика

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 7 of 7
  • Item
    Розробка гри на Unreal Engine з використанням штучного інтелекту
    (2023) Гусар, Кирило; Борозенний, Сергій
    Метою даної дипломної роботи є розробка гри в середовищі Unreal Engine з використанням штучного інтелекту, а також аналіз алгоритмів для процедурної генерації ландшафту. В якості штучного інтелекту буде використовуватись простий ШІ написаний на blueprint, від використання машинного навчання довелось відмовитись в процесі розробки, через нестачу аргументів на користь таких моделей в порівнянні з простими ШІ. В тому числі, через складність реалізації моделей машинного навчання. На мою думку, в межах цього конкретного проекту немає змісту в застосуванні машинного навчання – реалізувати ШІ за допомогою традиційних методів значно простіше, а різниця між простим ШІ та цілою моделлю скоріше за все не буде відчутна.
  • Item
    Розробка гри на Unity/C# з імплементацією штучного інтелекту
    (2023) Кириняченко, Ростислав; Борозенний, Сергій
    Завданням даної кваліфікаційної роботи є розробка комп'ютерної гри на платформі Unity, з використанням мови програмування C# та імплементації штучного інтелекту на основі математичних алгоритмів. Робота спрямована на вивчення теоретичних основ гри шьоґі, ознайомлення з сучасними технологіями розробки ігор та штучного інтелекту, а також розробку застосунку, який демонструє можливості штучного інтелекту в ігровому середовищі. Результатом успішного виконання даної кваліфікаційної роботи стане розроблена комп'ютерна гра з імплементованим штучним інтелектом на платформі Unity.
  • Item
    Вдосконалення системи електронного навчання
    (2023) Тихий, Роман; Бублик, Володимир
    За мету даної роботи були поставлені розроблення модулів доповнення до системи Moodle. Мета роботи зумовила наступне наукове завдання: 1. Ознайомитись із системою Moodle та можливостями для виконання групових студентських проектів у ній. 2. Виконати аналіз наявних проблем модуля рецензування з перспективи студента та викладача. 3. Розглянути можливості API Moodle та способи розробки нових модулів активності та форматів курсів. 4. Розробити нові модулі за допомогою програмних засобів. 5. Сформулювати висновки та надати рекомендації щодо впровадження створених модулів у навчання та їх подальшого розвитку.
  • Item
    NLP система для автоматичного рейтингування за важливістю – разом з Fuzzy Logic
    (2021) Кольчик, Микита; Гороховський, Кирило
    У даній роботі розглядається програма для сортування новин за важливістю за допомогою нечіткої логіки і нейронних мереж. Розроблена архітектура програми, визначені основні недоліки і переваги. Проведений аналіз ефективності програми. Розглянуто її застосування на цінах акцій. Програма була написана на Python3.
  • Item
    Розробка веб додатку для букшерінгу
    (2021) Колінько, Павло; Калітовський, Богдан
    У даній курсовій роботі розглянута проблема процесу обміну книгами між людьми, що зацікавлені у читанні паперової літератури. Було створено веб-застосунок для спрощення та централізації процесу обміну для більш комфортної роботи, та адміністрування даного процесу. Також, було створено алгоритм підбору рекомендації для кожного користувача.
  • Item
    Система автоматичної оцінки ризиків своєчасного завершення проектів "Велике будівництво" на основі ретроспективного аналізу діяльності замовників та генеральних підрядників у системі Prozorro
    (2021) Кошмак, Ілля; Гороховський, Кирило
    У даній роботі розглядаються нейронні мережі та глибоке навчання. Покроково описується процес розробки системи оцінки ризиків своєчасного завершення проектів "Велике будівництво" за допомогою глибокого навчання на мові Python. Проводиться аналіз використання даних у сфері будівництва, розглядаються принципи та методи залучення цієї інформації у виробничий процес. Надаються рекомендації у рамках будівельних проектів на основі конкретних прикладів технологічних рішень з використанням Великих даних та Інтернету речей.
  • Item
    Розробка веб-додатку для планування подорожей містом
    (2021) Кузенко, Крістіна; Калітовський, Богдан
    Дана курсова робота присвячена створенню веб додатку для планування подорожей містом з використанням бібліотеки React, фреймворку Next.js та бази даних Firebase Realtime. Мета та завдання курсової роботи: створити зручний для користування веб-додаток з можливістю планування власних маршрутів користувачем.