Проектування бази даних та розробка автоматизованої інформаційної системи у сфері маркетингової комунікації

Loading...
Thumbnail Image
Date
2021
Authors
Білорус, Катерина
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Зі зростанням попиту на послуги організації заходів, якість продуктів, які постачають маркетингові компанії, підвищується. Це відбувається за рахунок покращення якості кінцевого продукту з метою заохочити потенційних замовників обрати послуги саме цієї фірми. Для надання якомога кращих умов використовується більше людських ресурсів для пошуку найкращих варіантів та умов для організації. З розвитком економіки, зростає якість сервісів обслуговування та туризму, а отже, і конкуренція серед компаній, які організовують заходи. Кількість ресторанів, готелів стає все більшою і знайти серед них найкращий варіант постає проблемою. Збереження інформації у структурованому електронному вигляді забезпечує заощадження часу працівників. Відсутність друкованих звітів зменшує витрати на канцелярію та сприяє екологічному стану навколишнього середовища. Інформація, що зберігається в системі, є приватною і захищеною від несанкціонованого доступу.
Description
Keywords
фреймворк, токен, роутер, інтерфейс, АІС, API, PostgreSQL, бакалаврська робота
Citation