Використання навчання з підкріпленням та генетичних алгоритмів для розробки ігрового агента в стратегії в реальному часі

Loading...
Thumbnail Image
Date
2021
Authors
Ларін, Дмитро
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Метою даної роботи було поглиблення власних теоретичних та практичних знань у сфері навчання з підкріпленням та генетичних алгоритмів. Перший розділ містить теоретичні відомості про Навчання з підкріпленням – основні поняття, методи та невелику історію навчання з підкріпленням як ігрового агенту в іграх, від коротких нард до сучасної відеогри Dota 2. Другий розділ містить теоретичні відомості про еволюційні алгоритми і генетичний алгоритм конкретно, а також сфери і приклади застосування. Третій, останній розділ, містить опис фреймворку PySC2 і процес розробки ігрового агенту у даному середовищі.
Description
Keywords
навчання з підкріпленням, ігровий агент для гри у StarCraft II, генетичний алгоритм, Q-Навчання, машинне навчання, еволюційні алгоритми, бакалаврська робота
Citation