Особливості стимулювання збуту товарів F.M.C.G. в пост-карантинних економічних умовах

Loading...
Thumbnail Image
Date
2021
Authors
Барбаренко, Анастасія
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Тези доповіді учасника ІІІ Міжнародного науково-практичного форуму "Бізнес, освіта і наука: вектори співпраці" (8-10 квітня 2021 року).
Description
Keywords
зменшення попиту, роздрібні торговці, збут товарів, пандемія коронавірусу, стимулювання попиту на товари F.M.C.G., тези конференції
Citation
Барбаренко А. В. Особливості стимулювання збуту товарів F.M.C.G. в пост-карантинних економічних умовах / Барбаренко А. В. // Матеріали ІІІ Міжнародного науково-практичного форуму "Бізнес, освіта і наука: вектори співпраці", 8-10 квітня 2021 р. / Національний університет "Києво-Могилянська академія", ННЦ "Інноваційна лабораторія "Іннолаб" НаУКМА, Центр енергоменеджменту НаУКМА [та ін.]. - Київ : Інтерсервіс, 2021. - С. 77-80.