Важливість принципів деталізації та індивідуалізації у методах сегментації ринку продукції компанії за споживачами

Loading...
Thumbnail Image
Date
2021
Authors
Бедій, Назар
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Тези доповіді учасника ІІІ Міжнародного науково-практичного форуму "Бізнес, освіта і наука: вектори співпраці" (8-10 квітня 2021 року).
Description
Keywords
сегментація ринку продукції, споживач, сегментація, принцип деталізації, принцип індивідуалізації, тези конференції
Citation
Бедій Н. І. Важливість принципів деталізації та індивідуалізації у методах сегментації ринку продукції компанії за споживачами / Бедій Н. І. // Матеріали ІІІ Міжнародного науково-практичного форуму "Бізнес, освіта і наука: вектори співпраці", 8-10 квітня 2021 р. / Національний університет "Києво-Могилянська академія", ННЦ "Інноваційна лабораторія "Іннолаб" НаУКМА, Центр енергоменеджменту НаУКМА [та ін.]. - Київ : Інтерсервіс, 2021. - С. 80-82.