Формування маркетингового комплексу заходів стимулювання збуту для хлібопекарських підприємств

Loading...
Thumbnail Image
Date
2021
Authors
Ларчева, Катерина
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Тези доповіді учасника ІІІ Міжнародного науково-практичного форуму "Бізнес, освіта і наука: вектори співпраці" (8-10 квітня 2021 року).
Description
Keywords
підприємства хлібопекарської галузі, збутова політика, заходи зі стимулювання збуту, цільовий ринок, хлібобулочна продукція, тези конференції
Citation
Ларчева К. О. Формування маркетингового комплексу заходів стимулювання збуту для хлібопекарських підприємств / Ларчева К. О. // Матеріали ІІІ Міжнародного науково-практичного форуму "Бізнес, освіта і наука: вектори співпраці", 8-10 квітня 2021 р. / Національний університет "Києво-Могилянська академія", ННЦ "Інноваційна лабораторія "Іннолаб" НаУКМА, Центр енергоменеджменту НаУКМА [та ін.]. - Київ : Інтерсервіс, 2021. - С. 98-101.