Порівняльний аналіз впливу візуального нейромаркетингу на прийняття рішення

Loading...
Thumbnail Image
Date
2021
Authors
Пічик, К.
Савчук, Ж.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Тези доповіді учасника ІІІ Міжнародного науково-практичного форуму "Бізнес, освіта і наука: вектори співпраці" (8-10 квітня 2021 року).
Description
Keywords
нейромаркетингові технології, комерційний продукт, симетрія, випадковий генератор облич, обличчя з низьким коефіцієнтом симетричності, асиметричність обличчя, тези конференції
Citation
Пічик К. В. Порівняльний аналіз впливу візуального нейромаркетингу на прийняття рішення / Пічик К. В., Савчук Ж. П. // Матеріали ІІІ Міжнародного науково-практичного форуму "Бізнес, освіта і наука: вектори співпраці", 8-10 квітня 2021 р. / Національний університет "Києво-Могилянська академія", ННЦ "Інноваційна лабораторія "Іннолаб" НаУКМА, Центр енергоменеджменту НаУКМА [та ін.]. - Київ : Інтерсервіс, 2021. - С. 106-108.