Порівняльний аналіз впливу візуального нейромаркетингу на прийняття рішення
Loading...
Date
2021
Authors
Пічик, К.
Савчук, Ж.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Тези доповіді учасника ІІІ Міжнародного науково-практичного форуму "Бізнес, освіта і наука: вектори співпраці" (8-10 квітня 2021 року).
Description
Keywords
нейромаркетингові технології, комерційний продукт, симетрія, випадковий генератор облич, обличчя з низьким коефіцієнтом симетричності, асиметричність обличчя, тези конференції
Citation
Пічик К. В. Порівняльний аналіз впливу візуального нейромаркетингу на прийняття рішення / Пічик К. В., Савчук Ж. П. // Матеріали ІІІ Міжнародного науково-практичного форуму "Бізнес, освіта і наука: вектори співпраці", 8-10 квітня 2021 р. / Національний університет "Києво-Могилянська академія", ННЦ "Інноваційна лабораторія "Іннолаб" НаУКМА, Центр енергоменеджменту НаУКМА [та ін.]. - Київ : Інтерсервіс, 2021. - С. 106-108.