Використання моделі Остроу для визначення ефективної частоти інтернет-реклами

Loading...
Thumbnail Image
Date
2021
Authors
Юзов, Андрій
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Тези доповіді учасника ІІІ Міжнародного науково-практичного форуму "Бізнес, освіта і наука: вектори співпраці" (8-10 квітня 2021 року).
Description
Keywords
рекламне повідомлення, інтернет-реклама, ефективна частота, модель Остроу, медіапланування, бренд, тези конференції
Citation
Юзов А. М. Використання моделі Остроу для визначення ефективної частоти інтернет-реклами / Юзов А. М. // Матеріали ІІІ Міжнародного науково-практичного форуму "Бізнес, освіта і наука: вектори співпраці", 8-10 квітня 2021 р. / Національний університет "Києво-Могилянська академія", ННЦ "Інноваційна лабораторія "Іннолаб" НаУКМА, Центр енергоменеджменту НаУКМА [та ін.]. - Київ : Інтерсервіс, 2021. - С. 120-122.