Питання етики комунікацій під час пандемічної кризи в аґентному "полі журналістики" (в рамках діади "журналісти - громадськість")

Loading...
Thumbnail Image
Date
2021
Authors
Сусська, Ольга
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Протягом останнього десятиліття набуває поширеності новий інструмент інтернет-комунікацій EGC (employee generated content), що становить новий об’єкт досліджень і соціології, і наук комунікативного циклу. Також це відкриває певне поле дискусій щодо його аґентності, тобто участі в ньому як представників професіональних спільнот (наприклад, журналістів), так і корпоративної участі (співробітників різних компаній, організацій, тощо), а також пересічних громадян.
Description
Keywords
EGC (employee generated content), цифрові технології, журналістика, "аґентність", матеріали конференції
Citation
Сусська О. О. Питання етики комунікацій під час пандемічної кризи в аґентному "полі журналістики" (в рамках діади "журналісти - громадськість") / Сусська Ольга Олександрівна // Трансформація соціальних інститутів в інформаційному суспільстві : IV Конгрес Соціологічної асоціації України, Харків, 28-29 жовтня 2021 року : тези доповідей / [ред. рада: Бакіров В. С. (голова ради) та ін.] ; Соціологічна асоціація України. - Харків : [б. в.], 2021. - С. 457-458.