eKMAIR

Емоційний інтелект як детермінанта навчальної успішності студентів ЗВО

Show simple item record

dc.contributor.author Яковенко, Ольга
dc.contributor.author Бояджян, Юлія
dc.date.accessioned 2021-10-29T20:54:19Z
dc.date.available 2021-10-29T20:54:19Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Яковенко О. В. Емоційний інтелект як детермінанта навчальної успішності студентів ЗВО / Яковенко О. В., Бояджян Ю. Г. // Технології професійної підготовки фахівців у сучасному освітньому просторі : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Чернівці, 17 травня 2019 р.) / ред. Федірчик Т. Д. [та ін.] ; Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича [та ін.]. - Чернівці : Родовід, 2019. - С. 328-332. uk_UA
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/21322
dc.description.abstract Професійний розвиток майбутнього фахівця-психолога, його соціальна затребуваність, в першу чергу, залежить від уміння проявляти ініціативу, вирішувати нестандартні задачі; від здібності прогнозувати та планувати самостійні дії разом із успіхами в навчально-професійному середовищі. Стратегічним спрямуванням вищої підготовки є оптимізація системи управління освітньої програми учбового закладу і побудова ефективного освітнього простору, який дозволить розкрити внутрішні ресурси студента для досягнення успіхів у навчальній діяльності. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject навчальна діяльність uk_UA
dc.subject емоційний інтелект uk_UA
dc.subject успішність студентів uk_UA
dc.subject стресостійкість uk_UA
dc.subject тези конференції uk_UA
dc.title Емоційний інтелект як детермінанта навчальної успішності студентів ЗВО uk_UA
dc.type Conference materials uk_UA
dc.status first published uk_UA
dc.relation.source Технології професійної підготовки фахівців у сучасному освітньому просторі : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Чернівці, 17 травня 2019 р.) uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics