eKMAIR

Актуальні проблеми, завдання і перспективи розвитку сучасної соціальної реклами

Show simple item record

dc.contributor.author Артикуца, Сергій
dc.date.accessioned 2013-02-22T09:09:46Z
dc.date.available 2013-02-22T09:09:46Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Артикуца С. С. Актуальні проблеми, завдання і перспективи розвитку сучасної соціальної реклами / Артикуца С. С. // Наукові записки НаУКМА. - 2012. - Т. 135: Соціологічні науки. - С. 44-49. uk_UA
dc.identifier.issn 1996-5931
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/2122
dc.description Based on the analysis of the study of social advertising in modern research, the author defines the range of current issues, challenges and future directions of this social institution. uk_UA
dc.description.abstract На основі аналізу стану вивчення соціальної реклами у сучасних наукових дослідженнях автор визначає коло актуальних проблем, завдань і перспективних напрямів розвитку цього соціального інституту. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ВПЦ НаУКМА uk_UA
dc.subject соціальна реклама uk_UA
dc.subject реклама як соціальний інститут uk_UA
dc.subject соціальна реклама як об’єкт досліджень uk_UA
dc.subject актуальні проблеми і завдання сучасної соціальної реклами uk_UA
dc.subject стан і перспективи розвитку соціальної реклами в Україні uk_UA
dc.subject social advertising uk_UA
dc.subject advertising as a social institution uk_UA
dc.subject social advertising as an object of research uk_UA
dc.subject current problems and tasks of the modern social advertisement uk_UA
dc.subject status and prospects of social advertising in Ukraine uk_UA
dc.title Актуальні проблеми, завдання і перспективи розвитку сучасної соціальної реклами uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.relation.source Наукові записки НаУКМА. - 2012. - Т. 135: Соціологічні науки. - С. 44-49. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics