Цифровий маркетинг як інструмент розвитку підприємства

Loading...
Thumbnail Image
Date
2020
Authors
Перцова, Аліна
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
У статті досліджено використання основних інструментів цифрового маркетингу на прикладі приватної компанії "Нова Пошта". Висвітлено особливості реалізації діджитал-оптимізації для потреб клієнта. Досліджено зміни у запитах споживачів в умовах нових технологій. Визначено зміни аналітичного середовища при функціонуванні компанії в мережі Інтернет. Проаналізовано механізм застосування інструментів цифрового маркетингу українською приватною поштою і як сприяють сучасні можливості на ефективність маркетингової діяльності; доступність на зручність функціоналу мобільного додатку та офіційного сайту для клієнта; порівняння інструментів цифрового маркетингу "Нової Пошти" з головним конкурентом "Укрпошта".
В статье исследовано использование основных инструментов цифрового маркетинга на примере частной компании "Новая Почта". Отражены особенности реализации диджиталоптимизации для потребностей клиента. Исследованы изменения в запросах потребителей в условиях новых технологий. Определены изменения аналитической среды при функционировании компании в сети Интернет. Проанализирован механизм применения инструментов цифрового маркетинга украинской частной почтой и как способствуют современные возможности на эффективность маркетинговой деятельности; доступность на удобство функционалу мобильного дополнению и официального сайта для клиента; сравнение инструментов цифрового маркетинга "Новой Почты" с главным конкурентом "Укрпочта".
In the article the use of basic instruments of the digital marketing is investigational on the example of private company "New Mail". The features of realization of digital-optimization are reflected for the necessities of client. Changes are investigational in the queries of consumers with the terms of NT. The changes of analytical environment are certain at functioning of company in a network the Internet. The mechanism of application of instruments of the digital marketing is analysed by Ukrainian private mail and as modern possibilities promote on efficiency of marketing activity. Availability on a comfort to the functional mobile to addition and official web-site for a customer. Comparing of instruments of the digital marketing of "New Mail" to the main competitor "Ukrposhta".
Description
Keywords
діджиталізація, цифровий маркетинг, бренд, компанія, клієнт, реклама, стаття, диджитализация, цифровой маркетинг, бренд, компания, клиент, реклама, digitalization, digital marketing, brand, company, customer
Citation
Перцова А. Р. Цифровий маркетинг як інструмент розвитку підприємства / Перцова Аліна Романівна ; наук. кер.: Сидоренко Оксана Василівна // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки". - 2020. - № 8, Т. 2. - С. 44-47.