Особливості управління розвитком торгової марки на сучасному фармацевтичному ринку

Loading...
Thumbnail Image
Date
2020
Authors
Романченко, Наталія
Ковранська, Анна
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Матеріали ХХVІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Європи та Азії" (31 травня 2020 р.).
Description
Keywords
торгова марка, фармацевтичні підприємства, економічна криза, діджитал-просування, матеріали конференції
Citation
Романченко Н. В. Особливості управління розвитком торгової марки на сучасному фармацевтичному ринку / Наталія Романченко, Анна Ковранська // Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Європи та Азії : матеріали ХХVІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (31 травня 2020 р.) / гол. ред. В. П. Коцур ; упоряд.: Ю. В. Бобровнік, А. М. Вовкодав ; Університет Григорія Сковороди в Переяславі, Молодіжна громадська організація "Незалежна асоціація молоді", Студентське наукове товариство Історичного факультету "Комітет дослідження історії та сучасності". - Переяслав : [б. в.], 2020. - С. 36-38.