Abstract:
У збірнику вміщено матеріали, що розкривають досвід європейських університетів (Франції, Великобританії, Іспанії, Польщі, Норвегії) в організації сучасних докторських (PhD) програм. Викладено основні принципи їх побудови і ведення, деталізовано типові обов’язки учасників цього процесу (докторантів і наукових керівників), наголошено на зміні статусу докторанта, що в європейському освітньому просторі перестає бути навчальним ("студентським") і визнається першим самостійним науковим ("дослідницьким"). Матеріали науковців НаУКМА відображують вітчизняну специфіку цієї проблематики: тут у стислих формах викладено принципи й концептуальні положення організації сучасних докторських (PhD) програм в Україні, описано окремі дисциплінарні й міждисциплінарні моделі. Для фахівців у галузі освіти й науки.