Електронна комерція в Україні та світі. Проблематика та перспективи 2030

Loading...
Thumbnail Image
Date
2021
Authors
Ожго, Данило
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Кваліфікаційна робота присвячена аналізу сфери електронної комерції в Україні та світі. Об’єктом дослідження є теоретичні та практичні основи організації електронної комерції, як частини електронного бізнесу в мережі Інтернет. Предметом дослідження є особливості розвитку електронної комерції в Україні та у розвинених економіках світу. Мета цієї дипломної роботи полягає в тому, щоб описати поточний стан світового та внутрішнього ринку електронної комерції, охарактеризувати найбільших гравців вітчизняного та іноземного ринку, окреслити перспективи та напрямки розвитку сфери У першому розділі кваліфікаційної роботи описано теоретичну базу основ вивчення напрямку електронної комерції. Описано законодавчу базу України та інших країн, яка регулює це сферу. Визначено специфіку, форми і моделі взаємодії суб’єктів електронної комерції. У другому розділі представлений загальний аналіз організації електронного бізнесу в Україні та закордоном, описано приклади успішних компаній, способи генерування продажів, порівняно звичайну та електронну комерцію й продемонстровано вплив виходу в Інтернет малого і середнього бізнесу. В третьому розділі окреслено перспективи електронної комерції до 2030 року та надано ряд рекомендацій для вдосконалення української електронної комерції, також визначено вплив Covid-19 на онлайн-продажі. Одержані результати є свідченням того, що сфера електронної комерції, як частина економіки, продовжить розвиток та відбудеться ряд змін у формі взаємодії покупців і продавців у онлайні.
Description
Keywords
електронна комерція, генерування продажів, пандемія Covid-19, бакалаврська робота
Citation