eKMAIR

Кіно-Театр. 2020. №3

Кіно-Театр. 2020. №3

 

Recent Submissions

  • Швець, Юлій (2020)
    Нова вистава Харківського театру ляльок виявилась вельми цікавою з кількох точок зору. Вона викликає чимало асоціацій і порівнянь зі справді неперевершеним кінематографічним першоджерелом – фільмом "Діти райка" ("Les Enfants ...
  • Швець, Юлій (2020)
    Химерна казка "Пекельна хоругва, або Різдво Козацьке", знята за літературним твором "Про старого козака, різдвяного чорта, чотири роги і козацький рід" найвідомішого українського казкаря Сашка Лірника, – мабуть, ...
  • Швець, Юлій (2020)
    Під час війни, коли на кону людське життя, мораль мо­нохромна. Вона не сяє розмаїттям, не виглядає, як іспан­ський футбол. Визвольна війна не гра, та все ж має свої правила. Ці правила й трагічні наслідки нехтування ...
  • Пащенко, Анастасія (2020)
    Руїни Кремля, Путін, що плазує перед українським вої­ном, а той, розправивши архангельські крила і здійнявши вогненного меча, провіщає йому суд Божий - мрія, сон зо­лотий кожного українця... і водночас - перша сцена ...
  • Пащенко, Анастасія (2020)
    Стаття присвячена екранізації роману Софії Андрухович "Фелікс Австрія" - "Віддана", режисер Христина Сиволап, 2019.
  • Наумова, Лариса (2020)
    Фільм "Одного разу в... Голлівуді" – дев’ятий у кар’єрі Квентіна Тарантіно. Цей факт свідчить, що кожна його стрічка – особлива історія. Уже на самому початку фільму режисер звертає увагу на ...
  • Канівець, Анастасія (2020)
    1917 для Російської імперії і зокрема України - рік рево­люції та принесених нею цивілізаційних змін; для інших країн - учасниць Першої світової це - черговий безкінеч­но довгий рік нескінченної війни. Особливо довгою мала ...
  • Скоморощенко, Ольга (2020)
    67-й МКФ у Сан-Себастьяні, чи не найбільш мальовничому місті Іспанії, вкотре привернув до себе увагу кіне-матографічного світу як фестиваль номер один країни і найбільш гламурний серед інших. Водночас він продемонстрував ...
  • Бенюк, Богдан (2020)
    У дитинстві він пишався своїм старшим братом Петром, тому вирішив піти його професійним шляхом. І не помилив­ся: акторство виявилося його стихією. Попри чималу зайня­тість у театрі та кіно, з часом Богдан Бенюк відчув ...
  • Драч, Олег (2020)
    Бесіда з Олегом Драчем – українським актором, режисером, педагогом, письменником, заслуженим артистом України. Веде Юлій Швець.
  • Скуратівський, Вадим (2020)
    Океан "феллінізнавства", що над ним добродушно підсміювався режисер ("пишуть про вплив на мене японського мистецтва, що я про те мистецтво ні сном, ні духом..."). Але все ж таки додамо до тієї кінознавчої надполиці ...
  • Борденюк, Сергій (2020)
    Стаття присвячена операторській роботі Данила Демуцького у фільмі "Два дні" режисера Георгія Стабового, що стала новаторським художнім проривов, технічно досконалим та з новизною операторської кіномови ...
  • Патрон, Ірина (2020)
    Постать Юліана Дороша свого часу була добре знана у львівському мистецькому середовищі. Насамперед як талановитого фотохудожника, члена УФОТО, етнографа, краєзнавця, пластуна, оператора, автора низки підручників з ...
  • Брюховецька, Лариса (2020)
    Талановитим музикантам, співакам, диригентам в усі часи не бракувало шани і поклоніння. Адже нев’януча краса музичної класики - це підтримка духу, заряд енергії, есте­тична насолода. Та є особи, що, вважаючи ...
  • Канівець, Іван (2020)
    У кіно СРСР від часів Довженка і до останніх масштабних постановок, таких, як серіал "Государствєнная граніца" (1980–1988, реж. Борис Степанов), знаходилось місце для наших співвітчизників, які боролися за свободу рідного ...
  • Брюховецька, Лариса (2020)
    Стаття приурочена до 80-річчя з дня народження Леоніда Осики — українського режисера, сценариста, представника "українського поетичного кіно".
  • Грицук, Валентина (2020)
    Огляд книги: Веселовська Г. Більше ніж театр. Національний академічний драматичний театр імені Івана Франка. 2001-2012. - К.: ВД "Антиквар", 2019. - 328 с.: іл.
  • Іванишина, Лариса (2020)
    Актор - професія залежна. Оберуть тебе на роль чи не оберуть, - залежить від багатьох чинників, зокрема й від творчого завдання режисера. Навіть якщо ти вже уславле­ний і маєш численних шанувальників, які прагнуть бачи­ти ...
  • Котенок, Вікторія (2020)
    Огляд книги: Вергеліс Олег. Театр, де розбиваються серця. - Київ: Радуга, 2017. - 336 с.
  • Саква, Олександр (2020)
    Його дід вичиняв шкіри – заняття тяжке, копітке. Дубили овчину й дідові сини, шили кожухи, яремно гарбарили. Та з батьком актора трапилась "мутація" – став оперним співаком. А вже Богданом лицедійство оволоділо цілком. ...

View more