Використання шейдерних програм та ефектів для покращення 2D-графіки в Unity

Loading...
Thumbnail Image
Date
2020
Authors
Дєточка, Анастасія
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Зі збільшенням потреби у використанні комп’ютерної графіки збільшилось і кількість інструментів для її покращення. Нині розроблена велика кількість таких технологій. А також з’явилися нові технології, що дозволяють використовувати вже набуті знання та полегшити розробку. Одна з найбільших складностей в розробці ефектів полягає в тестуванні функцій, у складності чи неможливості перевірки проміжних даних. Інша полягає у низькорівневій роботі з даними. Нині доступні способи обійти такі складності і полегшити розробку та прискорити її ефективність.
Description
Keywords
шейдерна програма, 2D-графіка, Unity, програмне забезпечення, бакалаврська робота
Citation