eKMAIR

Графічні бібліотеки у мові програмування Haskell

Show simple item record

dc.contributor.advisor Проценко, Володимир
dc.contributor.author Магур, Поліна
dc.date.accessioned 2020-11-20T15:16:32Z
dc.date.available 2020-11-20T15:16:32Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/18771
dc.description.abstract Графічні бібліотеки в Haskell. У цьому розділі коротко розглядаються основні графічні бібліотеки, доступні для використання у Haskell. Метою цього розділу є змалювання загальної картини стану графіки в Haskell для того, щоб потім об’єктивно оцінити його можливості в цій сфері. OpenGL і Haskell. У цьому розділі детально описується принцип роботи OpenGL і особливості його реалізації в Хаскелі. Знання фундаментальних концепцій спростить пояснення коду в розділі №3. Застосовуючи теорію на практиці У цьому розділі покроково описується практична частина цієї курсової роботи. Розглядаються основні засоби, за допомогою яких можна створювати складні додатки. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject графічна бібліотека uk_UA
dc.subject мова програмування uk_UA
dc.subject Haskell uk_UA
dc.subject глобальний стан uk_UA
dc.subject GUI бібліотека uk_UA
dc.subject бакалаврська робота uk_UA
dc.title Графічні бібліотеки у мові програмування Haskell uk_UA
dc.type Other uk_UA
dc.status first published uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics