eKMAIR

Формування та реалізація державної освітньої політики України (на прикладі інклюзивної освіти)

Show simple item record

dc.contributor.advisor Ільченко-Сюйва, Леся
dc.contributor.author Бондаренко, Дар'я
dc.date.accessioned 2020-11-15T23:46:28Z
dc.date.available 2020-11-15T23:46:28Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/18701
dc.description.abstract Мета дослідження – аналіз дієвості інструментів політики в управлінні освітою, зокрема своєрідності і унікальності поля поняття "інклюзії" у контексті сучасного навчального процесу. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject регулювання освіти uk_UA
dc.subject інклюзивне навчання uk_UA
dc.subject державна політика uk_UA
dc.subject магістерська робота uk_UA
dc.title Формування та реалізація державної освітньої політики України (на прикладі інклюзивної освіти) uk_UA
dc.type Other uk_UA
dc.status first published uk_UA
dc.relation.organisation НаУКМА uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics