dc.contributor.advisor | Ільченко-Сюйва, Леся | |
dc.contributor.author | Бондаренко, Дар'я![]() |
|
dc.date.accessioned | 2020-11-15T23:46:28Z | |
dc.date.available | 2020-11-15T23:46:28Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/18701 | |
dc.description.abstract | Мета дослідження – аналіз дієвості інструментів політики в управлінні освітою, зокрема своєрідності і унікальності поля поняття "інклюзії" у контексті сучасного навчального процесу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | регулювання освіти | uk_UA |
dc.subject | інклюзивне навчання | uk_UA |
dc.subject | державна політика | uk_UA |
dc.subject | магістерська робота | uk_UA |
dc.title | Формування та реалізація державної освітньої політики України (на прикладі інклюзивної освіти) | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
dc.status | first published | uk_UA |
dc.relation.organisation | НаУКМА | uk_UA |