Формування та розвиток персонального бренду письменника

Loading...
Thumbnail Image
Date
2020
Authors
Зимогорова, Марія
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Персональний бренд є сучасним інструментом розвитку особистості. Закордонні автори все частіше використовують науковий підхід до побудови персонального бренду для розширення своєї читацької аудиторії. Українські автори також потребують план дій який би допоміг би їм збільшити аудиторію, та ставати більш затребуваними. Це зумовлює потребу у формуванні подібної стратегії формування та розвитку персонального бренду українських письменників. У кваліфікаційній роботі показано в чому полягає особливість персонального бренду перед іншими видами брендів, які переваги мають особистості, що використовують персональний брендинг, та чим персональний брендинг може допомогти письменнику. Персональний бренд письменника допомагає зробити його комунікацію ефективнішою, що продемонстровано в результатах дослідження. Результатом дослідження є розроблена стратегія формування персонального бренду для письменника За допомогою розробленої стратегії було сформовано бренд-стратегію, візуальну ідентичність і комунікаційну стратегію для української фентезі письменниці Аліси Делфі-Блюм. Зміст роботи відповідає її структурній будові, робота Марії Зимогорової є актуальною для сучасного українського письменницького та видавничого ринку, виконаним ретельно та логічно, з використанням фахової термінології, провідних міжнародних і вітчизняних наукових праць і результатів власного дослідження. Авторка детально проаналізувала найсучасніші інструменти та канали для формування і розвитку персонального бренду. На основі проведеного дослідження, авторка розробила стратегію, щодо формування персонального бренду українського письменника. Серед позитивних аспектів роботи варто відзначити високий рівень актуальності теми, використання як кількісного так і якісного емпіричного матеріалу. Зокрема, для детального аналізу інструментів та каналів комунікації персонального письменницького бренду було проведено ряд інтерв'ю з українськими письменниками. Поставлені дослідницькі завдання були повністю розкриті у роботі.
Description
Keywords
бренд письменника, автор, персональний бренд, магістерська робота
Citation