061 Журналістика
Permanent URI for this collection
Освітньо-наукова програма: Зв'язки з громадськістю
Browse
Recent Submissions
Item Реалізація програм з корпоративної соціальної відповідальності комерційними компаніями України в період російсько-української війни 2022 року(2022) Бабченко, Катерина; Зінченко, АллаМета дослідження: виявити характерні закономірності КСВ-діяльності комерційних компаній України в період російсько-української війни 2022 року.Item Урядові комунікації щодо підтримки кампанії вакцинації від COVID-19(2022) Баня, Марія; Коник, ДмитроМетою роботи було дослідити рівень успішності комунікації світових та українських урядових структур у сфері охорони здоров’я на підтримку кампанії вакцинації від COVID-19.Item Діджитал-комунікації у кінофестивальній сфері України в умовах пандемічної кризи(2022) Чехов, Артем; Тітаренко, ІринаМета дослідження – сформувати рекомендації щодо використання цифрових інструментів комунікації у кінофестивальній сфері в Україні під час пандемії COVID-19 на базі аналізу відповідних діджитал-стратегій за період 2020 - 2022 роки.Item Сучасні комунікаційні стратегії у формуванні територіального брендингу на базі розробки концепції бренду міста Біла Церква(2022) Федик, Юліана; Коник, ДмитроМетою даної роботи є дослідити особливості формування територіального бренду, на що необхідно звертати увагу при створенні бренду міста, а також розробити концепцію бренду міста Біла Церква.Item Комунікаційні стратегії популяризації української мови в Україні(2022) Климанська, Марія; Тітаренко, ІринаМета дослідження: дослідити комунікаційні стратегії популяризації державної української мови в Україні, їхні особливості та труднощі застосування і сформувати комунікаційну стратегію для популяризації української мови в Україні.Item Вплив феномену постправди на розвиток ЗМІ(2022) Ковтуненко, Владислав; Зінченко, АллаМета роботи – проаналізувати вплив феномену постправди на розвиток засобів масової інформації.Item Особливості бренд-формуючих чинників міст України в період воєнного часу(2022) Матящук, Аліна; Сусська, ОльгаМетою дипломної роботи є виявлення особливостей бренд-формуючих чинників міст України в період воєнного часу (на прикладі Києва, Львова, Миколаєва та Харкова).Item Особливості комунікацій у фармацевтичній галузі під час російсько-української війни 2022 року(2022) Мохонь, Владислава; Сусська, ОльгаМетою даної роботи є дослідити особливості комунікацій в компаніях фармакологічного профілю під час російсько-української війни.Item Дослідження сучасних технологій та інструментів у розвитку інституту зв'язків з громадськістю (на прикладі відеопродакшену)(2022) Перетятко, Ігор; Тітаренко, ІринаМетою роботи є дослідження відеоконтенту як одного з сучасних інструментів зв’язків з громадськістю.Item Компоненти вражень та емоцій в сучасних PR-практиках(2022) Щербина, Дар’я; Сусська, ОльгаМета роботи полягає у дослідженні та обґрунтуванні компонентів вражень та емоцій в сучасних PR-практиках.Item Основні тенденції розвитку політик корпоративної соціальної відповідальності комерційних компаній(2022) Щирба, Катерина; Зінченко, АллаМета цієї роботи – виявити основні фактори, що впливають на розвиток корпоративної соціальної відповідальності в умовах війни.Item Сучасні комунікаційні технології протидії домашньому насильству(2022) Шкредова, Єлизавета; Зінченко, АллаМетою дослідження є визначити особливості ефективної комунікації протидії домашньому насильству.Item Сучасні комунікаційні стратегії просування соціально-культурних проектів в Україні (досвід 2019 – 2021 років)(2022) Станько, Наталя; Некрасова, ОксанаМета дослідження – проаналізувати концепції, інструменти та підходи стратегічної комунікації, що мають вплив на популяризацію та досягнення цілей соціально-культурних проектів в Україні; визначити перспективні напрями розвитку комунікаційних стратегій в креативних індустріях, основні тенденції та тренди з огляду на розвиток сучасних інформаційних технологій та на суспільний запит.Item Вплив діджитал комунікацій на формування іміджу пивних брендів ( на прикладі бренду "hike")(2022) Тесленко, Катерина; Тітаренко, ІринаМета – визначити особливості впливу, успішні практики використання діджитал комунікацій для формування іміджу українського бренду пива "hike".Item Використання сучасних комунікаційних технологій в розвитку бренду роботодавця в умовах воєнного стану(2022) Ванда, Мар’яна; Зінченко, АллаМетою дослідження постає виявлення актуального стану та тенденцій з використання сучасних комунікаційних технологій з розвитку бренду роботодавця, а також специфіки їх трансформації в українських компаніях в умовах воєнних подій 2022 року.Item Особливості формування та розвитку особистого бренду блогера(2022) Вандьо, Олена; Рябець, ІринаМетою роботи є виявлення, аналіз та узагальнення особливостей формування та розвитку особистого бренду блогера в соціальних мережах та визначення можливого практичного використання.Item Гумор як засіб ефективних комунікацій в Інтернет-середовищі(2022) Яськів, Соломія; Тітаренко, ІринаМетою даного дослідження є виокремити особливості застосування гумору у цифрових комунікаціях українського бізнесу, комерційного та некомерційного секторів.Item Вплив змін алгоритмів соціальних мереж у формуванні комунікації у сучасному виборчому процесі(2021) Горшкова, Софія; Наумов, ВадимМета кваліфікаційної роботи: дослідити вплив зміни функціонування алгоритмів соціальних мереж у формуванні діалогічної комунікації у сучасному виборчому процесі та розробити методичні рекомендації, які допоможуть регулювати і структурувати інформаційний потік на сторінці політичного діяча в соціальних мережах, що буде сприяти розвитку позитивної громадської думки в рамках виборчого процесу.Item Особливості проведення інформаційних кампаній для територій, непідконтрольних Уряду України(2021) Григорова, Єлизавета; Зінченко, АллаМета — визначити характерні особливості результативних інформаційних кампаній для мешканців НПУТ та з‘ясувати ефективні канали комунікації.Item Принципи та перспективи використання внутрішніх комунікацій та EGC(2021) Гришко, Анжеліка; Сусська, ОльгаМета роботи – визначити принципи та вивчити можливості EGCі внутрішніх комунікацій в компаніях.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »