Метою статті є дослідження процесу сертифікації продукції як одного із засобів забезпечення конкурентоспроможності сучасного підприємства, що стимулює менеджмент задовольняти вимоги споживачів і розширювати ринки збуту. ...
У статті описано стандартизований процес проведення маркетингового моніторингу конкурентних можливостей компанії на ринку непродовольчих товарів України. Визначено поняття "маркетинговий моніторинг конкурентних можливостей ...
У статті сформовано теоретичні засади визначення поведінкових стереотипів на ринку маркетплейсів України, що базуються на основних принципах поведінкової економіки. Охарактеризовано основні моделі поведінки споживачів: ...
Метою статті є визначення стратегічних напрямів розвитку інноваційного маркетингу на ринку високих технологій задля збільшення обсягів продажів товарів чи послуг, підвищення ефективності діяльності підприємств та аналізу ...
У статті сформовано теоретичні засади застосування маркетингових інструментів віртуальної та доповненої реальності для модифікації поведінки споживачів. Досліджено механізм купівельної поведінки споживачів та чинники впливу. ...
У статті проаналізовано теоретичні і практичні аспекти інструментів стимулювання збуту, розглянуто сутність та основні завдання збутової політики. Виокремлено основні заходи, які містить у собі стимулювання збуту. Визначено ...
Проведено авторське дослідження ролі та актуальних функцій інтернет-маркетингу сьогодення, проаналізовано останні публікації та дослідження вітчизняних та закордонних науковців, які стосуються інтернет-маркетингу. Розглянуто ...
У цій статті розглядаються тільки прості неоріентовні графи. Проблема пошуку досконалого парування у довільному простому графі є відомою і популярною в теорії графів. Її застосовують у різноманітних сферах, таких як хімія, ...
The paper focuses on value at risk (V@R) measuring for Student-like models of markets with fractal activity time (FAT). The fractal activity time models were introduced by Heyde to try to encompass the empirically found ...