eKMAIR

Маркетинг - це ментальне ставлення

Show simple item record

dc.contributor.author Орава, Хілкка
dc.contributor.other Yaroshenko, Tetiana uk
dc.date.accessioned 2012-11-15T09:37:04Z
dc.date.available 2012-11-15T09:37:04Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.citation Орава Хілкка. Маркетинг - це ментальне ставлення [електронний ресурс] / Хілкка Орава ; пер. Тетяни Ярошенко. // Бібліотечний форум України. - 2004. - № 4. – С. 43-45. uk_UA
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/1793
dc.description.abstract Стаття є перекладом Тетяни Ярошенко Хілкки Орави (Громадська бібліотека м. Сало, Фінляндія), яка ділиться досвідом застосування маркетингу в бібліотечній справі. Автор наголошує, що маркетинг в бібліотеці - це питання не грошей, а філософія ментального ставлення в цілому колективі. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject маркетинг в бібліотеці uk_UA
dc.subject імідж послуг uk_UA
dc.title Маркетинг - це ментальне ставлення uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.relation.source Бібліотечний форум України. - 2004. - № 4. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics