Роль маркетингових досліджень у забезпеченні ефективної роботи підприємств

Loading...
Thumbnail Image
Date
2019
Authors
Храпкіна, Валентина
Кузнєцова, Катерина
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Маркетингові дослідження відіграють вагому роль у прийнятті рішення щодо функціонування підприємства, підсилюючи або спростовуючи аргументи щодо позиції управлінців. Відмінною особливістю маркетингового дослідження є, насамперед, виокремлення проблеми, на вирішення якої спрямований подальший процес. Важливим аспектом забезпечення ефективної роботи підприємств є виявлення взаємозв’язку між маркетинговими дослідженнями та результатами господарської діяльності. У статті проаналізовано ринок маркетингових досліджень України, який, в контексті галузевого розподілу, тяжіє до тенденції зростанню обсягів замовлень в грошовому вимірі. Розглянуто сутність та класифікації маркетингових досліджень, які зумовлюють подальшу ефективність роботи підприємств. Сформульовано визначення маркетингових досліджень та виокремлено групи маркетингових досліджень залежно від предмету дослідження. Зроблено висновки щодо впливу використання маркетингових досліджень з позиції сучасного стану українського ринку та отримання прибутку як результату господарської діяльності підприємств.
The Ukrainian market of marketing research has experienced sharp fluctuations in the dollar equivalent during the last 10 years, but in the hryvnia equivalent it has constantly grown. In order to fully cover the sectoral distribution and further development of trends, the positions of different scholars on the nature and classification of marketing research should be taken into account. An important aspect of ensuring the effective operation of enterprises is the identification of the relationship between marketing research and the results of economic activity. In the article analyzed the Ukrainian market of marketing research, which, in the context of branch division, tends to increase the volume of orders in monetary terms. The issue and classification of marketing researches, which determine the further efficiency of the enterprises, are considered. The definition of marketing research is formulated, and the groups of marketing researches are distinguished depending on the subject of the research. The conclusions about the influence of marketing research on the position of the current state of the Ukrainian market and profit as a result of economic activity of enterprises are made.
Маркетинговые исследования играют важную роль в процессе принятия решений, касающихся функционирования предприятия, усиливая или опровергая аргументы управленцев. Отличительной чертой маркетинговых исследований является, прежде всего, определение проблемы, на решение которой направлен весь дальнейший процесс. Важным аспектом обеспечения эффективной работы предприятия является выявление взаимосвязи между маркетинговыми исследованиями и результатами деятельности. В статье проанализирован рынок маркетинговых исследований в Украине, который, в контексте отраслевого распределения, тяготеет к тенденции роста объемов заказов в денежном измерении. Рассмотрены сущность и классификация маркетинговых исследований, обуславливающие дальнейшую эффективность работы предприятий. Сформулировано определение маркетинговых исследований и выделены группы маркетинговых исследований в зависимости от предмета исследования. Сделаны выводы о влиянии использования маркетинговых исследований с позиции современного состояния украинского рынка и получения прибыли как результата хозяйственной деятельности предприятий.
Description
Keywords
маркетингові дослідження, ринок маркетингових досліджень, ринок B2B, ринок B2C, замовники маркетингових досліджень, результат господарської діяльності, стаття, marketing research, market of marketing research, B2B market, B2C market, customers of marketing research, results of economic activity, маркетинговые исследования, рынок маркетинговых исследований, рынок B2B, рынок B2C, заказчики маркетинговых исследований, результата хозяйственной деятельности
Citation
Храпкіна В. В. Роль маркетингових досліджень у забезпеченні ефективної роботи підприємств / Храпкіна В. В., Кузнєцова К. В. // Економіка, фінанси, менеджмент: актуальні питання науки і практики. - 2019. - № 5. - С. 64-72.