Гендерні стереотипи зовнішньої реклами на прикладі Подолу міста Києва

Loading...
Thumbnail Image
Date
2020
Authors
Большакова, Марія
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Об’єктом цього дослідження є зовнішня реклама району Подолу. Відповідно предметом дослідження є гендерні стереотипи, які містить зовнішня реклама. Основна мета дослідження полягала у виявленні гендерних стереотипів у зовнішній рекламі історичної частини Подолу станом на 2020 рік за допомогою візуального та контент - аналізу. Одиницями аналізу стали рекламні зображення зовнішньої реклами у межах історичної частини Подільського району міста Києва, які зображували представників і представниць жіночої та чоловічої статі, взаємодію між ними, ситуації зумовлені різними видами гендерних стереотипів та прояви сексизму та/або дискримінації за ознакою статі. Проведено порівняльний аспект дослідження з даними 2009 року.
Description
Keywords
гендерні стереотипи, зовнішня реклама, візуальний сексизм, об’єктивація, Поділ, фейсизм, мачизм, еротизація, візуальна репрезентація жінок та чоловіків, курсова робота
Citation