Про методологію використання історії у риторичних курсах Києво-Могилянської Академії

Loading...
Thumbnail Image
Date
1997
Authors
Соболь, П.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Розквіт риторики в Києво-Могилянській академії XVIt-XVIII ст. не був ні несподіваним, ні штучним. Це явище було зумовлене внутрі шніми соціально політичними та культурно-освітніми потребами тогочасної України. Адже сила слова, промови, nроповіді в часи народних рухі в проти соціального, національного та релігійного гніту завжди прирівнювалися до сили зброї. Введення до риторичних курсів трактатів про історію зумовлюється тим, що знання її необхідне для виховання досконалого оратора.
Description
Keywords
Києво-Могилянська академія, історія, освіта, риторика, Kyiv-Mohyla Academy, history, education, rhetoric, матеріали конференції
Citation
Соболь П. І. Про методологію використання історії у риторичних курсах Києво-Могилянської Академії / П.І. Соболь // Петро Могила - видатний український просвітитель і релігійний діяч XVII століття : доповіді і повідомлення науково-практичної конференції, присвяченої 400-річчю від дня народження Петра Могили / [ред. В.С. Брюховецький] ; Миколаївська філія Національного університету "Києво-Могилянська академія". - Миколаїв : Видавничий центр МФ НаУКМА, 1997. - С. 46-48.