Дитяча література: до питання історичної періодизації

Loading...
Thumbnail Image
Date
2013
Authors
Шалагінов, Борис
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Дитяча література розглядається як явище, що перебуває в постійному розвитку. У різні історичні епохи постійно змінюється співвідношення її естетичного, виховного й науково- пізнавального змістів. Тож саме незмінне "тіло" дитячої літератури, узяте за багато століть, постає як доволі компактне, якщо врахувати "тексти-мігранти", які то потрапляють, то зникають із дитячого "канону". У статті досліджується періодизація історії дитячої літератури, її специфічний зміст і особливості кола дитячого читання.
Children’s literature is treated here as a constantly developing phenomenon. Different historical periods establish different proportions of aesthetical, educational, and cognitive elements. Therefore, the main body of children’s literature generated in the course of many centuries is rather compact, especially if we consider the "wandering" texts which are sometimes taken into the canon of children’s literature and sometimes are excluded from it. The paper explores the periodization of children's literature, its specific substance and the basic peculiarities of canon of children’s reading.
Description
Keywords
література для дітей та юнацтва, історія літератури, педагогіка, рольовий статус, стаття, children’s and juvenile literature, literary history, pedagogy, role status, article
Citation
Шалагінов Б. Б. Дитяча література: до питання історичної періодизації / Борис Шалагінов // Слово і час. - 2013. - № 7. - С. 46-53.