eKMAIR

Створення креативних хабів при університетах: світовий досвід та чинники успіху

Show simple item record

dc.contributor.author Гуменна, Олександра
dc.contributor.author Чала, Ніна
dc.date.accessioned 2019-11-28T13:59:19Z
dc.date.available 2019-11-28T13:59:19Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Гуменна О. В. Створення креативних хабів при університетах: світовий досвід та чинники успіху / Гуменна О. В., Чала Н. Д. // Наукові записки НаУКМА. Економічні науки. - 2019. - Т. 4, Вип. 1. - С. 27-33. uk_UA
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/16655
dc.description.abstract Креативність сприяє розвитку економіки шляхом розвитку людського потенціалу і капіталізації ідей. Найсприятливіша інфраструктура для народження ідей створена в університетах, тому природним є функціонування креативних хабів при університетах. Стаття спрямована на дослідження світового досвіду функціонування креативних хабів при університетах і розглядає останні як точки зростання для української економіки. Теоретичною основою дослідження стали праці Р. Флориди, Дж. Хокінса, А. Скотта, П. Кукі, а також регламентні документи Європейської комісії і Конференції ООН з торгівлі та розвитку, які дали змогу більш чітко сформулювати визначення креативних хабів, а також виокремити показники оцінки їхньої успішності, зокрема університетських креативних хабів. Порівняльний аналіз рейтингів та університетів у ТОП-10 дає змогу зробити висновки щодо внеску креативних хабів у розвиток ідей, створення інновацій та їх капіталізацію. Показано роль креативних хабів при університетах у мультиплікативному впливі на розвиток міст і регіонів. Водночас вказано на складність оцінки очікуваної капіталізації креативних та інноваційних ідей. Описано методи проведення самодіагностики та оцінки успішності функціонування креативних хабів при університетах. Креативні хаби при університетах сприяють створенню стартапів, інноваційних робочих місць, що допомагає інвестору оцінити повернення інвестицій. У результаті дослідження автори роблять висновок, що креативні хаби при університетах можуть слугувати точками зростання економіки через каталіз людей, відносин, талантів, капіталізацію ідей, створення інноваційних продуктів і послуг, а також поширення прав інтелектуальної власності. uk_UA
dc.description.abstract Creativity contributes to the development of the economy through the development of human potential and the capitalization of ideas. The most favourable infrastructure for the birth of ideas is created at universities, therefore the functioning of creative hubs at universities is natural. The article is aimed at studying the world experience of the functioning of creative hubs at universities, and considers the latter as a growth point for the Ukrainian economy. The theoretical basis of the study was the work of R. Florida, J. Hawkins, A. Scott, P. Cookie, as well as the regulatory documents of the European Commission and the UN Conference on Trade and Development, which made it possible to more clearly formulate the definitions of creative hubs, as well as to distinguish the evaluation indicators of their success. The comparative analysis of ratings and universities in TOP-10 gives an opportunity to draw conclusions about the contribution of creative hubs to the development of ideas, the creation of innovations and their capitalization. The role of creative hubs in universities with multiplicative influence on the development of cities and regions is shown. The article points to the complexity of estimating the expected capitalization of creative and innovative ideas. The methods of carrying out self-diagnostics and evaluation of the success of the functioning of creative hubs at universities are described. The university’s creative hubs help to create start-ups and innovative workplaces, which helps investors to value returns on investment. As a result of the study, the authors conclude that creative hubs at universities can serve as points of economic growth through the capitalization of ideas, the creation of innovative products and services, and the spread of intellectual property rights. en_US
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject креативний хаб uk_UA
dc.subject університетський креативний хаб uk_UA
dc.subject інновації uk_UA
dc.subject стаття uk_UA
dc.subject creative hub en_US
dc.subject university creative hub en_US
dc.subject innovations en_US
dc.subject article en_US
dc.title Створення креативних хабів при університетах: світовий досвід та чинники успіху uk_UA
dc.title.alternative Creation of a University Creative Hub: World Experience and Factors of Success en_US
dc.type Article uk_UA
dc.status first published uk_UA
dc.relation.source Наукові записки НаУКМА. Економічні науки uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics