Кіно-Театр. 2019. №5

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 8 of 8
  • Item
    Віталій Чернецький: "Є достатньо людей, відкритих для знайомства з чимось для них абсолютно новим"
    (2019) Чернецький, Віталій; Брюховецька, Лариса
    Віталій Чернецький (н. 1970, Одеса) - американський літературо- і кінознавець, перекладач з української на англійську. Навчався в Московському університеті ім. М. Ломоносова, 1989 року виїхав як студент за обміном у США і там закінчив Пенсильванський університет, магістр (1993), РІЮ (1996). Професор славістики і директор Центру російських, східно-європейських та євразійських студій Канзаського університету. Віце-президент і науковий секретар НТІІІ в Америці. Автор книжок: «Картографуючи посткомуністичні культури: Росія і Україна в контексті глобалізації» (англ. — 2007, укр.-2013), «Перетини і прориви: українська література та кіно поміж ґлобальним і локальним» (Критика, 2019). Переклав англійською мовою «Московіаду» і «Дванадцять обручів» Юрія Андруховича. Автор численних статей і перекладів у англомовних виданнях
  • Item
    Відкрита рана
    (2019) Брюховецька, Лариса
    Фільм - про наших військовополонених і зниклих безвісти, а також про загиблих під час Іловайської трагедії, про розпізнавання останків, про трагедію тих, які втратили близьких, але не хочуть вірити в їхню смерть. У фільмі чимало осіб: співробітники «Червоного хреста», пошуковці, фахівці з медико-кримінальної експертизи, психологи, а головне - близькі загиблих й очевидці прориву з-під Іловайська - бійці батальйону «Донбас», починаючи з Дмитра Куліша, колишнього командира цього батальйону. Використано й документальну зйомку наших полонених, яку здійснювали бойовики Мотороли. Є авторський коментар, але найбільше розповідей очевидців, причетнихдо наслідків Іловайської трагедії і тих, що чекають.
  • Item
    Від театру воєнних дій до театру Шекспіра: Project "W" Veterans, Volunteers and William
    (2019) Брюховецька, Ольга
    31 травня 2019 року в приміщенні Київського театру опери і балету для дітей та юнацтва відбувся показ незвичної вистави. Не лише тому, що вистава гостьова і не є частиною театрального репертуару. Незвичною вона є тому, що подолала грань між реальністю і вигадкою, між життям і грою.
  • Item
    Олександр Довженко і Київська кінофабрика. До 125-річчя Олександра Довженка
    (2019) Брюховецька, Лариса
    Початок роботи Довженка на Київській кінофабриці (1929 рік) збігається з остаточним утвердженням радянського тоталітарного суспільства: тому в житті Майстра були різкі перепади - від ласки «великого вождя» до гоніння і анафеми. З кінофабрикою пов’язані лише десять років життя Довженка, зате вони вмістили найкрутіші віражі його долі, найяскравіші сторінки біографії (постановка фільмів «Земля», «Іван», «Щорс»), страждання й біль, коли він там працював у 1930-х і коли його було назавжди від неї відлучено.
  • Item
    Енергетичний центр Стас Жирков
    (2019) Котенок, Вікторія
    Стас Жирков - молодий і успішний театральний режисер, один із лідерів українського театрального мейнстриму. Як його тільки не називають: креативним і провокативним, "золотим" і "лівим", скандалістом і нахабою, творчим хуліганом і театральним хітмейкером, навіть "темрявою" українського театру. Він завжди в полі уваги ЗМІ та в стрічках новин у соціальних мережах. Один із тих, хто зробив театр модним, адже на його вистави почали ходити відомі особистості, зірки і навіть політики (за власним бажанням); один із тих, хто притягнув до театру ту молодіжну аудиторію, яка вважала театр чимось архаїчним; один із тих, хто не боїться відкритого правдивого діалогу з колегами і публікою, підтримує молодих талановитих режисерів, акторів, драматургів.
  • Item
    Історія "солом’яного" кохання
    (2019) Котенок, Вікторія
    У Національному театрі імені І. Франка - активне омолодження колективу. До трупи влилося чимало молодих талановитих акторів (Іван Шаран, Віталій Ажнов, Христина Федорак, Павло Шпегун, Олександр Бегма, Ганна Снігур-Храмцова та ін.), на постановки запрошують молодих режисерів. Зокрема, на Камерній сцені йдуть уже три вистави Давида Петросяна («Земля», «Війна» і «Буна»), а свіжу прем'єру минулого сезону - «Лимерівну» за однойменною п'єсою Панаса Мирного - випустив Іван Уривський.
  • Item
    Цілковито віддана своїй професії. Наталія Іванська
    (2019) Котенок, Вікторія
    Наталія Іванська (н. 1984)-українська актриса театру і кіно, викладач. У 2001-2005 рр. навчалася в Харківському інституті мистецтв імені І. Котляревського (нині - університет) на курсі заслуженого діяча мистецтв України Анатолія Літка. З 2003-го - актриса Харківського «Театру 19» (художній керівник і режисер - Ігор Ладенко), в якому створила близько 10 різнопланових ролей: Еллен у виставі «Любофь» за п'єсою Мюррея Шизгала «Luv», Мерседес - «Шукаю роботу» за Жорді Гальсераном, Гертруда - «Наш Гамлет» за Вільямом Шекспіром, Анна - «ЧМО» за п'єсою Володимира Жеребцова «Чморік», Назі - «Але все ж таки» за п'єсою «Дуель» Мара Байджиєва, А - у «Звірячих історіях» за Доном Нігро та ін. Грає також у виставах інших харківських театрів. Знялася у фільмах «А життя продовжується» Євгена Шишкіна, «Садівник» Олега Фіалка, «Здивуй мене» Івана Кравчишина, «Притулок» Михайла Озерова та серіалах.
  • Item
    Рома - зовсім не Рим
    (2019) Наумова, Лариса
    Рома - це зовсім не Рим, як хибно видається з самого початку. Рома - це скорочена назва району одного з найбільших міст світу, мегаполісу Мехіко, столиці Мексики. Точніше, район називається Colonia Roma, або скорочено La Roma. Алюзії, які дає назва фільму, здаються невипадковими. Рим - велике, старе європейське місто, задане назвою фільму, постійно присутнє на підсвідомому рівні уваги. Всі ці моменти важливі для розуміння фільму Альфонсо Куарона. У ньому події відбуваються фактично в одному районі, очевидно, рідному й дорогому для автора. Він, як режисер, сценарист, оператор і продюсер, максимально точно фіксує своє бачення цього місця і, зрештою, незважаючи на тотальне авторство (а, можливо, завдяки йому), фільм вийшов тонкий, чуттєвий, емоційний, глибокий... і відвертий.