eKMAIR

Маркетинговий менеджмент : теорія, методологія, практика : монографія

Show simple item record

dc.contributor.author Ковшова, Ірина
dc.date.accessioned 2019-05-29T13:11:40Z
dc.date.available 2019-05-29T13:11:40Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Ковшова І. О. Маркетинговий менеджмент : теорія, методологія, практика : монографія / Ковшова І. О. - Київ : ФОП Вишемирський В. С., 2018. - 515 с. : іл., табл. uk_UA
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/15760
dc.description.abstract Обґрунтовано теоретико-методологічні засади маркетингового менеджменту, як інноваційного підходу до управління підприємством. Виявлено тенденції розвитку маркетингового менеджменту на вітчизняному ринку під впливом дії чинників маркетингового середовища. Розроблено науковопрактичні рекомендації з використанням авторських методів і методик. На основі аналітичних даних підприємств сформовано систему показників оцінки маркетингового менеджменту. Для науковців, фахівців з менеджменту і маркетингу, аспірантів і студентів. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject маркетинговий менеджмент uk_UA
dc.subject менеджмент uk_UA
dc.subject управління підприємством uk_UA
dc.subject телекомунікаційне підприємство uk_UA
dc.subject монографія uk_UA
dc.title Маркетинговий менеджмент : теорія, методологія, практика : монографія uk_UA
dc.type Book uk_UA
dc.status first published uk_UA
dc.relation.source ФОП Вишемирський В. С. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics