Маркетинговий менеджмент : теорія, методологія, практика : монографія

Loading...
Thumbnail Image
Date
2018
Authors
Ковшова, Ірина
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Обґрунтовано теоретико-методологічні засади маркетингового менеджменту, як інноваційного підходу до управління підприємством. Виявлено тенденції розвитку маркетингового менеджменту на вітчизняному ринку під впливом дії чинників маркетингового середовища. Розроблено науковопрактичні рекомендації з використанням авторських методів і методик. На основі аналітичних даних підприємств сформовано систему показників оцінки маркетингового менеджменту. Для науковців, фахівців з менеджменту і маркетингу, аспірантів і студентів.
Description
Keywords
маркетинговий менеджмент, менеджмент, управління підприємством, телекомунікаційне підприємство, монографія
Citation
Ковшова І. О. Маркетинговий менеджмент : теорія, методологія, практика : монографія / Ковшова І. О. - Київ : ФОП Вишемирський В. С., 2018. - 515 с. : іл., табл.