До проблеми застосування міжпредметних зв'язків на заняттях з історії України в контексті сучасних тенденцій розвитку науки

Loading...
Thumbnail Image
Date
2018
Authors
Єрємєєв, Олександр
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Статтю присвячено підходам до створення інтегрованих міжпредметних завдань з навчальної дисципліни "Історія України", що викладається в системі доуніверситетської підготовки. Проблема розглядається в контексті взаємозв’язків історії України з іншими галузями знання, специфіки навчання абітурієнтів та сучасної тенденції до інтеграції наукового знання.
The paper deals with approaches to creation of integrated interdisciplinary connections of the discipline History of Ukraine which is taught within the system of pre-university training. The problem is viewed in the contexts of: interconnections of the discipline with other fields of knowledge, the peculiarities of entrees training, and the modern trend to scientific knowledge integration.
Description
Keywords
історія України, всесвітня історія, соціологія, політологія, українська література, диференціація та інтеграція науки, міжпредметні зв'язки, матеріали конференції, history of Ukraine, world history, sociology, political science, Ukrainian literature, science differentiation and integration, interdisciplinary connections
Citation
Єрємєєв О. С. До проблеми застосування міжпредметних зв'язків на заняттях з історії України в контексті сучасних тенденцій розвитку науки / Єрємєєв О. С. // Актуальні проблеми в системі освіти: "загальноосвітній навчальний заклад - доуніверситетська підготовка - вищий навчальний заклад" : Матеріали III Всеукраїнської науково-практичної конференції, 27 квітня 2017 року. - Київ, 2018. - С. 104-108.