eKMAIR

Концептуальні основи розвитку маркетингового менеджменту телекомунікаційних підприємств

Show simple item record

dc.contributor.author Ковшова, Ірина
dc.date.accessioned 2019-05-16T07:55:42Z
dc.date.available 2019-05-16T07:55:42Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Ковшова І. О. Концептуальні основи розвитку маркетингового менеджменту телекомунікаційних підприємств / Ковшова І. О. // Фінансове забезпечення розвитку економіки на національному та міжнародному рівнях : збірник тез наукових робіт учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції, 5 травня 2018 року. - Одеса, 2018. - С. 36-40. uk_UA
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/15589
dc.description.abstract Тези учасника Всеукраїнської науково-практичної конференції "Фінансове забезпечення розвитку економіки на національному та міжнародному рівнях", 5 травня 2018 р. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject маркетинговий менеджмент uk_UA
dc.subject менеджмент uk_UA
dc.subject підприємство uk_UA
dc.subject телекомунікаційне підприємство uk_UA
dc.subject тези конференції uk_UA
dc.title Концептуальні основи розвитку маркетингового менеджменту телекомунікаційних підприємств uk_UA
dc.type Conference materials uk_UA
dc.status first published uk_UA
dc.relation.source Фінансове забезпечення розвитку економіки на національному та міжнародному рівнях : збірник тез наукових робіт учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції, 5 травня 2018 року uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics