eKMAIR

Теоретичні основи оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства

Show simple item record

dc.contributor.author Ковшова, Ірина
dc.contributor.author Кравченко, А.
dc.date.accessioned 2019-05-15T14:40:42Z
dc.date.available 2019-05-15T14:40:42Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Ковшова І. О. Теоретичні основи оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства / І. О. Ковшова, А. В. Кравченко // Бізнес-навігатор. - 2018. - № 3-2 (46). - С. 7-11. uk_UA
dc.identifier.issn 2522-4751
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/15583
dc.description.abstract Статтю присвячено обґрунтуванню особливостей оцінки ефективності маркетингової діяльності компаній. Проаналізовано процес аналізу, планування, прогнозування та оцінки ефективності. Досліджено основні аспекти, методи та об’єкти оцінювання маркетингових заходів підприємства. Описано механізм виявлення споживчих потреб у маркетинговому менеджменті. Виокремлено та обґрунтовано специфічні риси оцінки ефективності маркетингової діяльності на прикладі підприємства "Ферреро Україна". uk_UA
dc.description.abstract The article is devoted to the substantiation of the features of the evaluation of the effectiveness of the marketing activity of the company. The process of evaluation, analysis, planning and forecasting of efficiency is analyzed. The main aspects, methods and objects of the marketing activity evaluation of the enterprise are investigated. The mechanism of identifying consumer needs in marketing management is described. Specific features of estimating the effectiveness of marketing activities are singled out and substantiated by the example of the company "Ferrero Ukraine". en_US
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject стратегічне управління uk_UA
dc.subject маркетингові дослідження uk_UA
dc.subject підприємство uk_UA
dc.subject показники ефективності uk_UA
dc.subject стаття uk_UA
dc.subject marketing en_US
dc.subject strategic management en_US
dc.subject marketing researches en_US
dc.subject company en_US
dc.subject key performance indicators en_US
dc.title Теоретичні основи оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства uk_UA
dc.title.alternative Theoretical foundations of estimation of efficiency of marketing activities of the company en_US
dc.type Article uk_UA
dc.status first published uk_UA
dc.relation.source Бізнес-навігатор. - 2018. - № 3-2 (46) uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics