eKMAIR

Методика викладання маркетингу на засадах компетентнісного підходу

Show simple item record

dc.contributor.author Россоха, Володимир
dc.date.accessioned 2018-11-27T14:21:45Z
dc.date.available 2018-11-27T14:21:45Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Россоха В. В. Методика викладання маркетингу на засадах компетентнісного підходу / Володимир Россоха // Сучасна соціально-економічна система: парадигма, завдання і тенденції : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції з нагоди 120-річчя Національного університету біоресурсів і природокористування України, 27 квітня 2018 року, м. Ніжин / наук. ред. В. С. Лукач. - Ніжин, 2018. - С. 173-176. uk_UA
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/14814
dc.description.abstract Матеріал виступу на Міжнародній науково-практичній конференції з нагоди 120-річчя Національного університету біоресурсів і природокористування України "Сучасна соціально-економічна система: парадигма, завдання і тенденції", 27 квітня 2018 року, м. Ніжин. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject компетентність uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject компетентнісний підхід uk_UA
dc.subject матеріали конференції uk_UA
dc.title Методика викладання маркетингу на засадах компетентнісного підходу uk_UA
dc.type Conference materials uk_UA
dc.status first published uk_UA
dc.relation.source Сучасна соціально-економічна система: парадигма, завдання і тенденції : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції з нагоди 120-річчя Національного університету біоресурсів і природокористування України, 27 квітня 2018 року, м. Ніжин uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics