eKMAIR

Досвід ЄС щодо вдосконалення механізмів державного регулювання в авіаційній галузі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кузьменко, Любов
dc.date.accessioned 2018-11-08T15:38:38Z
dc.date.available 2018-11-08T15:38:38Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Кузьменко Л. Г. Досвід ЄС щодо вдосконалення механізмів державного регулювання в авіаційній галузі / Кузьменко Л. Г. // Наукові записки НаУКМА. Економічні науки. - 2017. - Т. 2, вип. 1. - С. 81-86. uk_UA
dc.identifier.issn 2519-4747
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/14690
dc.identifier.uri https://doi.org/10.18523/2519-4739212017119808
dc.description.abstract У статті розглянуто проблемні питання і принципи державного регулювання в авіаційній галузі. Доведено необхідність удосконалення системи регулювання діяльності суб’єктів природних монополій в аеропортах. Зроблено висновок, що світова практика свідчить про те, що в різних країнах проблема регулювання та управління аеропортами вирішується по-різному і в будь-якої економічно розвиненої держави є своя стратегія щодо розвитку ринку наземного обслуговування, яка відбивається в законодавчому і нормативно-правовому регулюванні, але є і деякі загальні тенденції. Наголошено, що в деяких країнах у частині наземного обслуговування в аеропортах нормативно- правове регулювання припускає надання недискримінаційного доступу до послуг паливно-заправного комплексу аеропортів. У частині інших видів наземного обслуговування обмеження доступу не регулюється, розвиток конкуренції нормативно не стимулюється; відбувається тільки вирішення питань конкуренції за фактом порушення антимонопольного законодавства. uk_UA
dc.description.abstract The article regards the problematic and undetermined issues and the principles of state regulation in the aviation industry. The article proved the necessity of the regulation system improvement concerning the activity of natural monopolies subjects in the aviation industry. The work conclusion is the following: the world practice testifies that in different countries the problem of airports’ adjustment and management is variously settled, and any economically developed country has its own strategy regarding the development of ground handling, which is reflected in legislative and normatively legal adjusting, but there are also some general tendencies. It is accented that in some countries in the part of airports’ground handling, normatively legal adjusting is assumed by the grant of undiscriminatory access to fuel-filling services of the airports’ complex. In part of other ground handling types, the access restriction is not regulated, the development of competition is normatively not stimulated. en_US
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject економічне регулювання uk_UA
dc.subject природні монополії uk_UA
dc.subject неврегульовані питання uk_UA
dc.subject тарифи uk_UA
dc.subject обмеження uk_UA
dc.subject стаття uk_UA
dc.subject economic regulation en_US
dc.subject natural monopolies en_US
dc.subject undetermined questions en_US
dc.subject tariffs en_US
dc.subject limitation en_US
dc.title Досвід ЄС щодо вдосконалення механізмів державного регулювання в авіаційній галузі uk_UA
dc.title.alternative EU experience of improving the mechanisms of state regulation in the aviation industry en_US
dc.type Article uk_UA
dc.status first published uk_UA
dc.relation.source Наукові записки НаУКМА. Економічні науки. - 2017. - Т. 2, вип. 1 uk_UA


Долучені файли

Колекції

Показати скорочений опис матеріалу